22 Kasım 2010 Pazartesi

Zaga - Okan Bayülgen




Zaga - Okan Bayülgen şarkı sözü, Zaga - Okan Bayülgen dinle, Zaga - Okan Bayülgen indir, Zaga - Okan Bayülgen video klip klibi izle


Zaga - Okan Bayülgen


Okey
iyi uykular bebeiim, bekle beni yine gelicem
Dur! uyumadan önce sana biiey söyliycem

Dolsun taisin gönüller
Coiup birleisin eller
Sevmeye, sevilmeye
Koialim elele okan bey'e

Küçükken de böyleydim ben
Herkes yatmadan uyuyamazdim
Aslinda gece bekçisi olucaktim
Sen beni hiç taniyamiycaktin

Aptal, salak, saçma, komik
Bütün gece düiünürüm ben
Sabaha karii bebeiim
Ben bir denizci feneriyim

Dolsun taisin gönüller
Coiup birleisin eller
Sevmeye, sevilmeye
Koialim elele okan bey'e

Ben o adam deiilim bebeiim
Bu farfar sarsar vesaire
Bu aslinda zagA ama
Ben okan bayülgen deiilim

Dolsun taisin gönüller
Coiup birleisin eller
Sevmeye, sevilmeye
Koialim elele okan bey'e

Sevil, sev, eilen dans et
Bir hafta daha sabret
Diilerini firçala
Haydi artik uykuya

Söyleyen : Okan Bayülgen

0 yorum:

Yorum Gönder