22 Kasım 2010 Pazartesi

Zalifim (Asker Oldun Vatana) - Burhan Gökalp




Zalifim (Asker Oldun Vatana) - Burhan Gökalp şarkı sözü, Zalifim (Asker Oldun Vatana) - Burhan Gökalp dinle, Zalifim (Asker Oldun Vatana) - Burhan Gökalp indir, Zalifim (Asker Oldun Vatana) - Burhan Gökalp video klip klibi izle


Zalifim (Asker Oldun Vatana) - Burhan Gökalp


Asker oldun vatana (Zalifim)
Gidiyon mu kitana (Zalifim)
Kiila boyu yol boyu (Zalifim)
Adam ederler toyu (Zalifim)

(Bailanti)
Kazak ördüm ailadim (Zalifim)
ilmek ilmek bailadim (Zalifim)
Seni gelecek diye (Zalifim)
Tandir saci yailadim (Zalifim)

Sizin köyün arasi (Zalifim)
Bende gönül yarasi (Zalifim)
Babam beni verecek (Zalifim)
Yüzbin bailik parasi (Zalifim)

Bailanti

Çorak dere sazakli (Zalifim)
Gelir yeiil kazakli (Zalifim)
Ben sana yarim demem (Zalifim)
Sizin köyler tuzakli (Zalifim)

Bailanti

Kaynak: Burhan Gökalp
Yöre: Ankara
Söyleyen : Burhan Gökalp

0 yorum:

Yorum Gönder